آمار

تعداد نشریات39
تعداد شماره‌ها1,175
تعداد مقالات8,460
تعداد مشاهده مقاله6,361,508
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,610,890
شفیعی, سلیمان, خادمی, رامین, حریری, اردوان. (1400). مدیریت دانش مشتری و تأثیر آن بر کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتری- مطالعه مقطعی در بانک ملت استان کرمانشاه. پدافند الکترونیکی و سایبری, 4(2), 187-219.
سلیمان شفیعی; رامین خادمی; اردوان حریری. "مدیریت دانش مشتری و تأثیر آن بر کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتری- مطالعه مقطعی در بانک ملت استان کرمانشاه". پدافند الکترونیکی و سایبری, 4, 2, 1400, 187-219.
شفیعی, سلیمان, خادمی, رامین, حریری, اردوان. (1400). 'مدیریت دانش مشتری و تأثیر آن بر کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتری- مطالعه مقطعی در بانک ملت استان کرمانشاه', پدافند الکترونیکی و سایبری, 4(2), pp. 187-219.
شفیعی, سلیمان, خادمی, رامین, حریری, اردوان. مدیریت دانش مشتری و تأثیر آن بر کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتری- مطالعه مقطعی در بانک ملت استان کرمانشاه. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1400; 4(2): 187-219.