آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها709
تعداد مقالات4,809
تعداد مشاهده مقاله699,095
تعداد دریافت فایل اصل مقاله926,968
کنجکاومنفرد, امیررضا, ملک پور, لیلا, حاجی قاسمی, محمد. (1398). نقش قابلیت‌های پویا و دانش مشتری در تأثیر قابلیت‌های مدیریت دانش بر عملکرد (نمونه پژوهش: شرکت گاز استان یزد). پدافند الکترونیکی و سایبری, 2(5), 83-118.
امیررضا کنجکاومنفرد; لیلا ملک پور; محمد حاجی قاسمی. "نقش قابلیت‌های پویا و دانش مشتری در تأثیر قابلیت‌های مدیریت دانش بر عملکرد (نمونه پژوهش: شرکت گاز استان یزد)". پدافند الکترونیکی و سایبری, 2, 5, 1398, 83-118.
کنجکاومنفرد, امیررضا, ملک پور, لیلا, حاجی قاسمی, محمد. (1398). 'نقش قابلیت‌های پویا و دانش مشتری در تأثیر قابلیت‌های مدیریت دانش بر عملکرد (نمونه پژوهش: شرکت گاز استان یزد)', پدافند الکترونیکی و سایبری, 2(5), pp. 83-118.
کنجکاومنفرد, امیررضا, ملک پور, لیلا, حاجی قاسمی, محمد. نقش قابلیت‌های پویا و دانش مشتری در تأثیر قابلیت‌های مدیریت دانش بر عملکرد (نمونه پژوهش: شرکت گاز استان یزد). پدافند الکترونیکی و سایبری, 1398; 2(5): 83-118.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.